Regulamin apartamentu
I. WSTĘP
- 1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji apartamentów SAS Apartamenty w Szczecinie
- 2. Właściciele apartamentu będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
II. ANULACJA REZERWACJI I SKRÓCENIE POBYTU
- 1. W momencie rezerwacji obiekt pobiera przedpłatę w wysokości do uzgodnienia stron.
- 2. W przypadku anulowania rezerwacji obowiązują następujące warunki: do 30 dni przed przyjazdem-całkowity zwrot przedpłaty, do 15 dni- zwrot 50%, do 7 dni – 25%, poniżej 7 dni – nie ma zwrotu przedpłaty.
- 3. W momencie zameldowania Gość jest zobowiązany do uregulowania całej należności za pobyt.
III. USŁUGA WYNAJMU APARTAMENTU
- 1. Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media tj. gaz, prąd, woda, ogrzewanie, internet oraz sprzątanie.
- 2. W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel oraz ręczniki w ilości jeden komplet na osobę. Komplet zawiera: prześcieradło, poduszkę, kołdrę, duży ręcznik, mały ręcznik, ręcznik łazienkowy pod nogi.
- 3. Dla apartamentu może być dostępne miejsce parkingowe przynależne do apartamentu lub w okolicy budynku. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- 1. Gość zobowiązuje się używać apartament wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
- 2. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
- 3. Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, SAS Apartamenty zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Gościowi pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- 4. Gość zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione
- 5. W SAS APARTAMENACH OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ ORGANIZOWANIA GŁOŚNYCH IMPREZ - naruszenie tej zasady spowoduje obciążenie karą pieniężną w wysokości 1.000 zł oraz wydaleniem z apartamentu.
- 6. W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług mają obowiązek tak się zachować, by nie zakłócać spokoju innych Gości-Lokatorów. W przypadku naruszenia ciszy nocnej Gość, który dopuścił się takiego naruszenia zostanie wezwany do niezwłocznego zaprzestania takich działań. W przypadku gdy nie dostosuje się do żądań zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 1.000 zł oraz wydalony z apartamentu.
- 7. Gość zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu i zdania go w stanie niepogorszonym.
- 8. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Gościa apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.
- 9. W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić SAS Apartamenty.
- 10. Gość odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu oraz pilot do garażu, a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów za zagubienie.
- 11. Gość ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową. Gość nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.
- 12. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort Gości palenie papierosów / używanie świec w apartamencie jest zabronione! Miejsce, w którym można palić papierosy w zależności od konkretnego apartamentu w dniu zawarcia umowy będzie wskazane. W przypadku naruszenia tego zakazu SAS Apartamenty obciąży Gościa karą w wysokości 500 zł
- 13. SAS Apartamenty ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na mieniu SAS Apartamenty lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia, a także kiedy po klucze zgłosił się w stanie nietrzeźwym.
- 14. Bez uprzedniej pisemnej zgody SAS Apartamenty, zdjęcia i filmy wykonane w apartamencie, na których widoczne jest wyposażenie apartamentu, nie mogą być udostępniane publicznie. Zakaz ten dotyczy w szczególności umieszczania zdjęć lub filmów na portalach internetowych i społecznościowych.
V. PRZYJAZD, ODBIÓR KLUCZY I PŁATNOŚĆ
- 1. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 14:00 i kończy do godz. 10:30 w dniu wyjazdu.
- 2. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Gość zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznie SAS Apartamenty. W razie braku kontaktu z Gościem, SAS Apartamenty zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i rozliczenia zgodnie z p-tem II, podpunkt 3.
- 3. Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem.
- 4. Opłatę za pobyt uiszcza się z góry gotówka, lub karta płatnicza o ile nie została dokonana wcześniej przelewem.
VI. SIŁA WYŻSZA
1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami następuje zwrot przedpłaty, lub przedstawione zostaną propozycje noclegów w innych obiektach SAS Apartamenty. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Gościa lub jego majątku, z powodów niezależnych od SAS Apartamenty, nie będzie mogło być zagwarantowane
Jeżeli nie z winy SAS Apartamenty nastąpią przerwy w dostawach wszelkich mediów, tzw, awarie lub czasowe przerwy w dostawie, prądu, gazu, telewizji, internetu, wody zimnej oraz ciepłej, windy, ogrzewania to SAS Apartamenty nie ponosi żadnych kosztów związanych z awariami spowodowanymi przez dostawców.
- Gość może w chwili awarii zrezygnować z noclegów i otrzymać zwrot kosztów za niewykorzystane dni, jednak nie może oczekiwać zwrotu większych kwot niż zapłacił. Jeżeli zdecyduje się pozostać w apartamencie to SAS Apartamenty nie wypłaci tzw. zadośćuczynienia za awarie wszelkich dostawców.
VII. REKLAMACJE
- 1. W razie zaistnienia nieprawidłowości Gośc ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres biuro@sasapartamenty.pl
- 2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni roboczych od jej otrzymania. Najemca zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą E–mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy SAS Apartamenty, a Gościem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla SAS Apartamenty.
z wyrazami szacunku
właściciel
Halszka Michalak